30 Eylül 2016 Cuma

İPhone 7 Hakkında Herşey

Mavi İPhone 7 Plus

İPhone 7 Hakkında Herşey makalemizde son günlerde teknoloji dünyasının yatıp kalkıp konuştuğu konuyu ele alacağız. Özellikleri,fiyatı Türkiyeye geliş tarihine kadar bulduğum bilgileri sizinle paylaşıyorum.

- Teknik Özellikleri 

Bilindiği üzere İphone 2 model çıkartıyor. iPhone 7 ve iPhone 7 Plus olmak üzere. İki modelde başta öne çıkan özellikle renkler. Renk skalasını artıran Apple kullanıcının gözüne hitap etmesini her zaman yaptığı gibi küçük bir hamle ile başarmış.

  
İphone 7 Renk Skalası




Siyah,Sipsiyah,Gümüş,Altın ve Pembe olmak üzere karşımıza çıkan yeni İPhone 7 renkleri.

Bunun dışında göze gelen diğer özellik ise iki modeldede suya ve toza karşı dayanıklılık.Bunu yapmaları çok iyi olmuş.Bunu en iyi açıklayan film tadında tanıtım videolarından birini izliyoruz.


 


Diğer özellikleri en belirgin şekilde yazıyorum ;

İPhone 7 Plus 

-3 GB Ram
-Apple A10 Fusion İşlemci
-2900 mAh Batarya
-5,5" Ekran Genişliği

İPhone 7

-2 GB RAM
-Apple A10 Fusion İşlemci
-1920 mAh Batarya
-4,7" Ekran Genişliği

- Fiyatı

Özellikle GSM bazında vergi cenneti olan Türkiyede telefon fiyatlarını sorgulamak gerçekten mantıkız,ben size bilgi vermeyi yeğliyorum.
İPhone 7 - 3389 TL (Vergiler dahil)
İPhone 7 Plus - 3899 (Vergiler dahil) 

-Türkiyeye Geliş Tarihi

Buradada malesef Apple'ın TR'ye karşı korduğu mesafeyi mesafeye değenilmeden geçilemez. Lüksemburg'da bile Türkiye'den daha önce satışa çıkmasının bir mantığı olamaz satış rakamlarına bakarak.
Apple açıklamalarına göre 3. satış dalgası 14 Ekimde başlayacak. Zannedersem bu tarihten sonra tahmini 20 Ekim Türkiye'dede raflarda ki yerini süsleyecektir.

-Ön Sipariş

İmkanınız varsa yurtdışına gidip alıp gelebilirsiniz,daha ucuza gelecektir ve garantisini kaybetmez.
Hayır benim gibi imkanınız yoksa şimdiden ön sipariş verip gelmesini bekleyebilirsiniz.Ön sipariş verebileceğiniz bazı firmalar ;



0 yorum:

Yorum Gönder